Nenä vuotaa pirusti taasen, meitsi tulee kipeeksi. (Ja jatkuu kirjakielellä)

Koko päivä on mennyt tavallaan huonosti, kun heräsin piti minun tietty mennä suihkuun, mutta nukahdin sänkyyni enkä noussut ennen kuin 20 vaille 7. Minulla siis menee erittäin paljon aikaa kouluun lähtöön ja jo tuo annettu 50 minuuttinen pelotti. Väsytti aamulla, ja sitten vielä piti etsiä historian opettaja heti ensimmäiseksi koulussa ja kysyä että voinko mennä tekemään historian tunnin ajaksi tuota käsityössä olevaa keskeneräistä takkiani, menin sitten oven eteen ja koputin, meidän luokkalaiset olivät tiätysti normaliin tapaansa kerääntyneet historian luokan käytävään kuin pienet fretit konsanaan (?) ja eräs informoi samantien kun olin koputtanut ettei opettaja ole paikalla ja sitten toinn että on varmasti. No ei ollut, lähdin sitten maleksimaan käytävää takaisin opettajainhuoneeseen päin ja näin samassa Iran kävelen vastaan, ärsytti. Olin siis juuri edellisenä päivänä sanonut sille että mä vihaan sitä, ja no, niin kyllä teenkin mutta silti ärsytti enemmän, koska se on juuri sitä "tee sitä, tee tätä" tyyppiä.

Päivä jatkui enkä saanut ruotsin, enkun ja ussan tunnilla tehdä kässän työtä. Hitto vie. (kirjakieli loppuu nyt Ira onnistui ärsyyntymään mut uudestaan) Ja niin edelleen, nyt on sellainen hilpeä olo ja mulla on älyn tylsää, pitää mennä siivoomaan huonetta

Adiijos, kirjoittelen lisää kun kerkeän!

~Kettju~